keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Ranskalainen autoteollisuus, osa x


Kuten olen jo aikaisemminkin maininnut en pidä ranskalaisista autoista. Lisää tukea sain tuossa yhtenä päivänä ajellessani erään ranskiksen perässä. Vauhti oli kova moottoritiellä, mutta kuten kuvasta näkyy, pakkivalo oli päällä. Olisiko päässyt käymään niin että ranskalaisessa autossa on vaihteeksi sähkövikoja? Kotimatkalla ajoin erään toisen patonkimaan autolla ja siinä paloi satasen vauhdissa kaikki 3 jarruvaloa. Kyseinen autolija ohitti koko jonon, joten tuskin hänellä oli jarru pohjassa. Tai jos oli niin alun perin vauhtia täytyi sitten olla yli 300 km /h. Miten on mahdollista että ne ei vieläkään osaa tehdä sähköjä autoihin? En voi ymmärtää. Ymmärtääkö joku?
Ai niin: Passatin kulutus on jotain 8 L / 100 km. Onko se paljon vai vähän? Ainakin vähemmän kuin toisella omistamallani VW:llä…

Ei kommentteja: